Kariéra

Pracovitost poráží talent

Přidejte se ke mně a budujte svou kariéru v oblasti financí a realit

Chcete pracovat v dynamickém oboru, kde si sami určujete svůj příjem a tempo růstu?

Hledáte kariéru, která Vám umožní pomáhat lidem s jejich financemi a nemovitostmi, a přitom se neustále profesně rozvíjet?

Přidejte se ke mně a staňte se součástí týmu, který Vám pomůže růst!

Koho hledám do svého týmu?

Do své kanceláře hledám spolehlivé a motivované kolegy, kteří chtějí uspět v oblasti financí a realit.

Hledáme obchodní asistentku do nově otevřené kanceláře v Novém Městě nad Metují

Do našeho týmu hledáme komunikativní a spolehlivou asistentku pro administrativní podporu. Místo výkonu práce je nová kancelář v Novém Městě nad Metují, s možností občasného home office. Práce na DPP nebo HPP, vhodná i pro absolventy.

Náplň práce: 

  • Administrativní úkoly, včetně zadávání smluv a zpracování dokumentace 
  • Telefonická komunikace se stávajícími i novými klienty 
  • Komunikace s bankami, pojišťovnami a dalšími partnery 
  • Práce s počítačem (běžné kancelářské aplikace) 

 

Požadujeme: 

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou 
  • Výborná znalost českého jazyka slovem i písmem 
  • Dobrá telefonická komunikace 
  • Zkušenosti s administrativou jsou výhodou 
  • Reprezentativní vystupování, komunikativnost a chuť učit se novým věcem 

 

Nabízíme: 

  • Odměna 150–250 Kč/hod (s možností postupného navyšování) 
  • Pohyblivá bonusová složka 
  • Zázemí moderní kanceláře 
  • Občasnou možnost práce z domova 
  • Účast na školeních a konferencích 

 

Pokud hledáte příležitost, která vám umožní získat cenné zkušenosti v administrativě a rozvíjet své dovednosti, neváhejte nám zaslat svůj životopis. 

Kontakt: nela.biedermannova@bcas.cz 

Těšíme se na vaše odpovědi!

Hledáme nové spolupracovníky do nově otevřené kanceláře v Novém Městě nad Metují.

Do našeho týmu hledáme spolehlivé a motivované kolegy pro práci v oblasti financí a realit. Místo výkonu práce je v Novém Městě nad Metují, s možností příležitostné práce z domova.

Požadujeme: 

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou 
  • Zodpovědný a proaktivní přístup k práci 
  • Zkušenosti v oboru financí jsou vítány, ale nejsou podmínkou 

 

Nabízíme: 

  • Zázemí stabilní společnosti, která na trhu působí od roku 1997 
  • Odborné zaškolení a vedení zkušeným mentorem 
  • Možnost dalšího vzdělávání formou školení a účasti na konferencích 
  • Flexibilní finanční ohodnocení v rozmezí 40 000–60 000 Kč během prvních měsíců 
  • Moderní pracovní prostředí v nové kanceláři 

 

Jak se přihlásit: 

V případě zájmu zašlete svůj životopis na e-mail: nela.biedermannova@bcas.cz 

Budeme se těšit na vaši odpověď!

Kontaktní formulář

Stisknutím tlačítka ODESLAT potvrzujete, že jste se seznámili s Prohlášením o ochraně osobních údajů a souborech cookie.

Rychlý kontakt

Patrik Lazový, MFP

Finanční a realitní specialista senior

Podrobné nastavení cookies
Patrik Lazový

Na této webové stránce používáme soubory cookies. Podrobné informace o používání souborů cookies jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů.

Technické cookies

Tyto soubory cookies jsou nezbytné pro správné fungování našich webových stránek, proto je není možné vypnout. Váš prohlížeč můžete nastavit tak, aby tyto soubory cookies blokoval. Upozorňujeme vás, že v takovém případě některé části webových stránek nebudou fungovat.

Analytické cookies

Tyto soubory cookies nám umožňují analyzovat využívání našich webových stránek, měřit návštěvnost a získávat další informace o provozu webových stránek. Cílem je zlepšovat výkonnost našich webových stránek.